Dagen vart med emelie

Hej nu är jag hemma igen var nyss hos emelie! Vi hade det kul först åt vi en pirog sen så lakrits, efter gjorde vi ett eget recept på kockosbollar (a) Det  blev ju jätte gott, vi hade i smör socker vanlijsocker och kako och lite vatte sen havre.....
Men iallafall i skolan var det chill inget seciellt! I kockskolan gjorde vi ostkaka (usch) bläää  mådde as illa efter den men iallafall nästa vecka ska vi göra tacos.
Jag åt korvsoppa till middag! Hehhehe..... Nu ska jag snart plugga har sjuuukt mycket prov imorrn sen två prov på fredaaag asså jag pallar inte meeer! menmen om man vill få en bra utbildning så gör jag det, pluss ett bra jobb vem vill bli städare igentligen?
Vad har ni gjort denna dag då? Skicka gärna en komentar :)
 Hahahha jag och emelie :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Okej, tycker jag med :P

Bra blogg! :D

2009-04-21 @ 19:27:19
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0