Bilderna vart är dom?

Hej! Kom nyss hem från träningen eller det var ett tag sen. Men jag åt mat nyss, det var as gott. Nu sitter jag och äter en tropical-glass! Och så har vi betsämt vart vi ska åka i sommar det blir bosnien och kroatien och italien...
Åååå vad jag längtar fast jag vet inte hur det blri med min lilla kanin? Jag måste fixa någon som kan ge mat till den :) :(
Jag har jätte ont i halsen och örat, jag tror jag måste äta mer pencelin, fast det inte smittas men jag har onnt!!!!
 
Upps bilderna! Det har hänt något men dom kommer imorrn itstället pappa måste hjälpa mig :)



Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

vi kan ta hand om kaninen :D

gissa vem kändisen är på min blogg (;



svar: ja ! :)

2009-04-20 @ 20:36:47
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0