Äntligen :)

Äntligen hemma, jag ska bara säga er "BORTA BRA MEN HEMMA BÄST"
Vi gick och gick och gick, jag köpte iallafall slingor, och en hårsax för 140kr... För min mammas bror's fruk ska klippa mig hon är jätte duktig och är bra på att sminka för hon har jobbat med att sminka andra :)
Sen köpte jag ett linne på h&m, ett vitt.
Nu ska vi snart äta middag, sen kanske ska jag ut sen ska jag se robbinson och äta godis, jag ska sluta göra det! För det känns som om jag äter godis hela tiden...
Men jo just det akn hända att vi fixar mitt hår ikväll eller imorrn, men det kan hända att det blir imorrn :)
ÅÅÅå jag undrar hur det kommer se ut!!!!!!!!!
Nu kommer lite bilder :)

Min tröja jag hade eller rättare sagt mammas
 Mitt linne jag köpte :)
Saxen!
Slingpaketet :)
 och på lilla kussen :)

Kommentarer
Postat av: iiza <333

Skriv gärna kommentarer :)

2009-04-18 @ 19:01:06
URL: http://iizabellee.blogg.se/
Postat av: mickan

jag ska kolla i globen imorron om dom finns i min storlek där

2009-04-18 @ 19:12:43
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0