Lördag!!!!!!!!! Super duper dag:)

Hej! Idag vaknade jag halv sju eftersom vii skulle spela en cup!! Den hette Green hill!! Vkom dit och började uppvärma första matchen blev det lika andra matchen blev det 1-0 till oss,tredje matchen förlorade vi så vi kom inte vidare:( Så nu är jag hemma och ska snart äta middag. Och så har vi jul pyntat igen. och min pappa är nu klar med våran bastu:) (SKÖNT) Sen så ska jag kolla på Mamma mia filmen vi köpte igår på media market där kostade den 99kr Jätte billigt. Så nu säger jag hejdå..............................

Kommentarer
Postat av: mickan

Skoj, men skulle vi jul shoppa nästa helg!



tack för du komenterade min blogg www.klojs.blogg.se

2008-11-29 @ 18:16:12
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0