Torsdag :) En spänannde dag :)

Hej imorse så gick jag till skolan vid 7.15 tiden.
För vi skulle ha julfotbollen vi var (geisor) vi var värkligen as COOLA :). Men första matchen mot åtterna blev lika andra matchen mot niorna förlorade vi :(

Så vi kom inte vidare:( Tråkigt men vi kan vinna för bästa utklädnad alla tror typ att vi kommer vinna det men det får vi se imorrn.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Snart är det julafton :) jippie

Nu hemma lagar mamma mat.

Sen på kvällen har jag fotbollsträning så! Men vi ses imorrn. TACK OCH HEJ


Här är min underbaraste kanin ROSA! älskar dig:) OCH MIN LILLA SÖTING

Kommentarer
Postat av: mickan

fin blogg



kolla gärna min www.klojs.blogg.se

2008-12-18 @ 21:53:17
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0