Torsdad. Igår plus idag.

Igår: Hej igår hade jag jätte roligt vi åt massor av julmaten :) mmmmm. Sen kollade vi på fillm för det kom jätte mycket filmer igår hela tiden. Sen så fick vi godis :)
Efter så öppnade vi julklapparna.
VAD JAG FICK:
1. Jag fick en blus tunika den var jätte fin.

2. Jag fick en bok den verkar jätte bra den heter måndöttrar :)

3. Och så fick jag ett par skor med en liten klack :)

4. jG fick också en skriv bok.

5. Sen så fick jag masso av smink det var två mascaror och rose ögonskugga puder-borstar.

6.Sen så fick en två Celine Dion parfymer dom luktar jätte gott.

7.Sen så fick jag en eltandborste.

8. Och två par th-shirt vet inte hur det stavar.

9. Sen så fick ja leggings och strumpor fats jätte långa som matchar skorna.

10. sEN FICK JAG EN HEL LÅDA ASSÅ JAG MENAR VÄRKLIGEN EN JÄTTE STOR LÅDA MED:   sex nagellack med masso av färger. sen så fick jag frans manikyr i den stora lådan sen så fick jag en speciell turspenna det är till naglarna om man inte orkar göra manikyr med den vita färgen kan man ta med den turspennan. Sen så var det nagelsax i och masso av annat sen var det en speciell graj det var någon elektrisk sak, den masaerar dina naglar och filar dom så att dom blir mjuka och släta asså den är jätte cool sen var det masso av andra saker i men orkar inte berätta.

11. Sen fick vi singstar abba så vi sjöng hela kvällen igår.

Sen fick vi bass. den är ett spel.

12.jag fick en matskål till min lilla kanin.

13. Av mina grannar fick jag en tvål och bodilotion.

Jag tror dte var det eller så fick vi mer har glömt bort för det var typ tusen julklappar hemma.
Jo juste vi fick monopol den nyaste as häftig.

Idag: Hej idag när jag vaknade så åt jag frukost min mormor sovde över. Nu spelar min syskon bass där nere. Vi ska snart åka till våra kussiner det kommer flera kussiner då vi ska sjunga singstar och leka burken ute få ennu flera julklpappar. Och så ska vi äta julbord. Men ha det bra och vi ses imorrn ska kolla nu vad jag har och det . pusssssssssssssssssssssssss Sner ät det nytt år så jag säger nu då GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG.


 ha det bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0