Tisdagen OCH Onsdagen!!!!!!!!! hehehe

Igår: Var det en vanlig dag i skolan inget speciellt´.Sen efeter hade vi kockskola vi gjorde köttbullar! Och makaroner. Sen gick vi hem till mig vi åt pepparkakor och en annan slags kaka. Vi pluggade inför No provet:(   Sen kollade vi på Mamma mia as bra älskar den filmen. :)            Sen så gick hon hem och mamma åkte på julbord lyllos.


Idag: Idag vaknade jag tidigt för jag skulle laga frukost:(   Sen så hade mamma berättat om igår när dom var  vid skansen och åt julbord! Hon berättade ochså att vi ska åka till julmarknaden nästa vecka kul:)       Sen gick jag till skolan det var tråkigt. Sen hade vi dans vi fick dansa bugg :) heheh! Sen åt vi och hade bara flera arbeten. Nu är jag hemma och pluggar som en häst inför provet och är inne på datorn. Men vi sees imorrn. Se you later aligator haahhaahhaahh.

Komentera gärna!!!!!!!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0