Tisdag En toppen dag

Hej alla bloggare jag glömde skriva att alla mina tre kusiner från haparnade sovde över hos oss i natt. När vi vaknade åt vi frukost, och så pusslade vi ett pussel med tusen bitar. Sen körde vi buzz! Sen så gick vi ut killarna gick till fotbolls planen och vi gick lite på isen :)

När vi kom hem lagade mamma lunch det blev chicken nugets med makaroner mums :)

Sen så fick vi en smohtie vet inte hur det stavs men vi hade i exotiska frukoter och glass och massa annat mums.

Sen hade vi inne på min kanin bella.

Efter så kollade vi på high school musicale 2.

Efter så åkte mina kusiner hem vi åt morotskaka mums.

Nu ska snart våra grannar marja ocj pekka komma och basta.
 
Vi ses imorrn då är det nyår :) jippi ska få igen gäster.

Gott nytt år på er alla.


 God jul och gott nytt år lova va rädd om dig själv det är en hälsning du får.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0