SSÖÖNNDDAAGG

Hej! alla bloggare, idag när jag vaknade så sa pappa att vi skulle åka till julmarknaden i stan:)
När vi kom dit så kollade vi lite det fanns inte så mycket att köpa,
Jag köpte en jätte stor karamellstång mmmmmm plus en klubba och en hemgjord tvål den gav jag till mamma.
Edina köpte en klubba och polkagrisar och brända mandlar.
Edin köpte en klubba polkagrisar och en sockervadd.
Sen så köpte pappa kebabb där fick vi tre klubbor av dom som jobbade där, Jag gillar inte så mycket kebbab men det var helt okej.
Sen åkte vi till våran farmor :)
Sen när vi kom hem så satt jag framför datorn,snart ska jag till min fotbollsträning :)
Men vi ses imorrn ha de bra.

HA DET BRA ÖNSKAR JAG HEEHEHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0