Söndag!!!!! :)

Hej igen! Idag när jag vaknade åt jag frukost sen så kollade jag lite på tv! Sen så städade jag mitt rum. Efter det så gick jag ut till min kanin,han älskar att vara ute.Sen så åkte jag med min mamma till nacka forum jag jul handlade där. Men jag har inte köpt alla julklappar ännu, mamma fyller år imorrn så jag har köpt det och en julklapp till min farmor. Sen så åt vi på burger king:)
Sen så köpte jag en slush ice mmmmmmm. Nu är jag hemma och sitter framför datorn,ska snart ut till min kanin oich ge mat. Imorrn tar jag tandställning :( fast det är inte läskigt men vill inte ha det. HA DET BRA SÅ SES VI IMORRN. PUSSSSSSSSSSSSS :)
:)


Titta här sover någon sött. Titta hon sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0