Måndag :)

Hej alla bloggare idag var jag i skolan vi började kl:10 :) jippi. När jag kom till skolan hade vi matte (boring) Sen så hade vi bild vi skulle måla oss själva :) hhiih jag var jätte ful. Sen hade vi lunch det blev kyckling-köttbullar.Sådär var maten.Sen hade vi idrott det var rätt så kul och så pratade vi om julfotbollen .) vi ska vara ........... eh säger inget! Man ska klä ut sig till något när man spelar julfotbollen. Sen så hade jag franska vi kollade på en film. Sen kom jag hem och bakade pepparkakor mums. Så nu sitter jag framför datorn ska snart ge min lilla kanin mat.). Vi sees imorrn ha det bra längtar tills julafton det är bara 24 dagar kvar jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0