Måndag!

Hej alla bloggare! Idag började jag kl 10.05! Skönt!!!!!!!! Sen när jag kom till skolan hade vi matte som suger!!!!!!!!!! Sen hade vi flera arbeten. När jag skulle hem köpte jag halstabbleter! för jag har ont i halsen. När jag kom hem så hade mamma bakat lussebullar och pepparkakor fats det var andra slags pepparkakor.

Sen kollade jag på top model för jag har inget att göra :)

Nu sitter jag framför datorn.

PS! Du som som skrev ett brav till mig som var anonymt. Jag menar man kan skriva vad man tycker om henne hur hon ser ut. Du behövde inte ta så illa upp! Och jag tror du förstod vad jag menade????????



Vi ses imorrn alla bloggare:)



Här bodde vi i vässarö ahha Våran lilla stuga i vässarö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0