Lördag och Söndag.

Lördag: Igår var jag hemma och hade det bra sen ringde michaela min granne hon frågade om jag ville med hennes pappa och hon till en utförsäljning det fanns kläder fär 10kr det bar billigast och 200kr var dyrats det var jc sister och brothers det var as billiga kläder. Jag löpte två tröjor en jacka och ett par jeans.
Så här skulle det ha kostat på riktigt
Jacka: 859KR
Tröja:499KR
Tröja:499KR
Jeans:299KR
859 PLUS 499 PLUS 499 PLUS 299 det blir 2156kr
Och jag fick kläderna för 360kr.
Efter det spelade jag sims mina grannar var hemmos mig. Sen så köpte vi godis i krysste. Sen så hade pappa blivit klar med våran basu så vi bastade och hade det skönt.

Söndag: Jag vet inte vad jag ska göra idag men vi får se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0