Lördag :)

Hej,alla bloggare idag har jag inte gjort något speciellt förutom att pappa fixade brasan dit ner och massor av annat.
Jag lagade lunch idag till mig och min familj förumt mamma för hon jobbade,jag gjorde makaroner med chiken nugets mm:)
Sen så åkte jag mamma och edina och edin till sickla vi handlade mat,och edin köpte en julklapp till pappa.
Nu när jag kom hem så hade pappa på bastun och brasan så vi bastade ååååååå det var så varmt man svimmade nästan för pappa hade på 90grader.
Nu så ska vi snart äta middag och det blir.................. PIZZA :)
Sen så ska vi kolla på tv och ha mys.
Men vi ses imorrn alla bloggisar.

Till michaela grannen: Nej vi var ju typ töntiga på dom bilderna heheheeheh, men vi kan ses imorrrn pusss.


 jag solar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0