Fredag yes! :)

Hej alla bloggare!
Idag så var jag i skolan vi hade först No prov! jag tror det gick rätt så bra. Sen massa andra lektioner. Det blev pannkakor till lunch mums:)
Sen har det inte vart något speciellt.
När jag skulle hem så hämtade jag Edin (min lillebror)   Sen så gick vi hem och mamma hade bakat lussebullar mmmmmmm. Edina (min lilla sysstre) är på väg till göteborg nu hon ska tävla där.Nu gör jag inget det är snart jullov och julafton längtar så jädrans mycket.Imorrrn åker jag till boda borg vi ska köra med fotbollslaget fångarna på fortet och få tackobuffe det ska bli kul. Nu idag ska jag kolla på idol" JAG HEJAR SÅKLART PÅ KEVIN!!!!!!!!!!! ÅÅÅ HAN ÄGER :) SES imorrn kram.............


Kolla när vi gick i sexan åkte vi på klassresa till vässarö. Gud vad ful jag var jag och emelie när vi var i vässarö men jag var assssssssssss ful usch







Här bodde vi i vässarö ahha  stugan vi bodde i





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0