Fredag :)

Hej alla bolggare!
Idag vaknade jag klockan fem i sju fast jag började tio i nio. Och när jag kom till skolan så satt vi i ljushallen och det var några som sjöng. Och så vann vi priser först två personer i min klass fick medaljer och en tjej i min klass fick nobelpriset :). Sen hade vi ju julfotbollen och man kunde vinna priser för bästa utklädnad och gissa vem som vann...... JO DET VAR VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII YES JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD ATT VI VANN ÖVER ALLA VI VAR JU GESIOR!!!!!!!!!!! Vi fick 21 godis påsar och vi var sju st som var med så vi fick tre var.
Sen när jag kom hem så åt jag lunch. Sen gick vi hem till michaela=granne. Vi kollade på en film och busade med douglas. Sen åt vi popckorn mums:)
Sen tog jag och michaela roliga bilder på oss med prinsess kläningar ehheeh.
När jag kom hem så satt vi upp julgranen där nere jag edin och edina pyntade den,den blev jätte,jätte fin:)
Nu ska jag snart äta middag och gem mat till min sockertopp.
Men ha det skoj så ses imorrn pussssssssssss

 Jag och min syrra hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0