En ny dag och det är........ Måndag

Hej igen alla bloggisar! Idag när jag vaknade så tittade jag på tv sen lagade jag frukost.
Sen så satt jag inne på datorn och spelade ett spel på www.spela.se.
Sen så vra jag ute och städade och så var jag ute med min kanin.
Därpå när vi var inne så gick vi ut igen för vi skulle ge julklapparna till grannarna och dom skulle ge till oss.

Efter så åkte mamma och edina till sickla,snart ska pappa och edin åka till någon affär.
Jag ska snart kolla på "Brudens far 2" den är jätte bra den börjar halv fem i trean tror jag.

Sen så ska vi äta och kanske basta. Och så ska jag ge mat till min lilla bella där ute.
Ha en riktig God Jul :) Strora kramar från min blogg.


 God jul! jag var ful på denna bild hehehehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0